Den här bilden kommer jag använda som betygs symbol när jag skriver recensioner.

1- Dåligt. 2- Okej. 3 - Bra. 4 - Mycket bra. 5 - Mästerligt.
(Struken- Superkass)
Den här bilden kommer jag använda som betygs symbol när jag skriver recensioner.

1- Dåligt. 2- Okej. 3 - Bra. 4 - Mycket bra. 5 - Mästerligt.
(Struken- Superkass)
0